Főbb feladatok:

  • Számlák ellenőrzése, könyvelési előkészítése, iktatása, NAV online rendszerben történő felrögzítése
  • Analitikák, statisztikák készítése
  • Kapcsolattartás, egyeztetés megrendelőkkel, beszállítókkal, hatóságokkal, munkavállalókkal
  • Szerződések írása, ügyintézése
  • Bérjegyzékek ellenőrzése
  • Bérkifizetésekben való közreműködés
  • Banki utalások indítása
  • Adó és számviteli jogszabályok nyomon követese
  • Pályázatok adminisztrálása, megírásban és elszámolásában való közreműködés
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása
  • Rendezvények előkészítésében, lebonyolításában való részvétel

 

Elvárások:

  • Gazdasági szakirányú végzettség (pénzügyi-, számviteli-, gazdasági területen szerzett, legalább középfokú, felsőfokú végzettség)
  • Minimum 3-5 év gazdasági, vállalkozási területen szerzett tapasztalat
  • Számítástechnikai ismeretek (MS Office, leginkább Excel)
  • Megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
  • Kitartás
  • Problémamegoldó képesség
  • Felelősségtudat
  • Terhelhetőség
  • Előny: szakmai tapasztalat

 

Amit kínálunk:

  • 1 műszakos, rugalmas munkarend, akár részmunkaidőben is
  • Családbarát munkakörnyezet
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Utazási költségtérítés

 

Munkavégzés helyszíne: Gyöngyös

Bruttó Bér: 296.400 Ft-tól megegyezés szerint

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését önéletrajzának, valamint a végzettségeket igazoló bizonyítványok másolatának megküldésével a lenti űrlapon.

Nincs fájl kiválasztvaFeltölthető fájltípusok: jpg, jpeg, jpe, js, xcf, mpp. Max. fájl méret: 1 MB

hu_HUMagyar