Főbb feladatok:
- Számlák ellenőrzése, könyvelési előkészítése, iktatása, NAV online rendszerben történő felrögzítése
- Analitikák, statisztikák készítése
- Kapcsolattartás, egyeztetés megrendelőkkel, beszállítókkal, hatóságokkal, munkavállalókkal
- Szerződések írása, ügyintézése
- Bérjegyzékek ellenőrzése
- Bérkifizetésekben való közreműködés
- Banki utalások indítása
- Adó és számviteli jogszabályok nyomon követese
- Pályázatok adminisztrálása, megírásban és elszámolásában való közreműködés
- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Rendezvények előkészítésében, lebonyolításában való részvétel
Elvárások:
- Gazdasági szakirányú végzettség (pénzügyi-, számviteli-, gazdasági területen szerzett, legalább középfokú, felsőfokú végzettség)
- Minimum 3-5 év gazdasági, vállalkozási területen szerzett tapasztalat
- Számítástechnikai ismeretek (MS Office, leginkább Excel)
- Megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
- Kitartás
- Problémamegoldó képesség
- Felelősségtudat
- Terhelhetőség
- Előny: szakmai tapasztalat
Amit kínálunk:
- 1 műszakos, rugalmas munkarend, akár részmunkaidőben is
- Családbarát munkakörnyezet
- Hosszútávú munkalehetőség
- Utazási költségtérítés
Munkavégzés helyszíne: Gyöngyös
Bruttó Bér: 296.400 Ft-tól megegyezés szerint
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését önéletrajzának, valamint a végzettségeket igazoló bizonyítványok másolatának megküldésével a lenti űrlapon.